Automatická líheň na vejce CIMUKA PD60SH AUTOMATIC
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Bravson Automatická líheň na vejce CIMUKA PD60SH AUTOMATIC

Líheň na drůbež, automatické otáčení, na 60 slepičích vajec, ukazatel teploty a vlhkosti, digitální regulace teploty 36,6-38,3°C, alarm. Tato automatická líheň na kuřata, křepelky, husy, kachny a bažanty Vás okouzlí svojí jednoduchou obsluhou. Vylíhne v ní opravdu každý a dokonce funguje skvěle i ja
8 299 Kč
S DPH
 Skladem u dodavatele 10+ ks

Automatická líheň na vejce CIMUKA PD60SH

vhodná k líhnutí vodní a hrabavé drůbeže - pro kuřata, křepelky, kachny, krůty, husy a bažanty. S automatickým otáčením 60ks slepičích vajec - možnost i ručního otáčení vajec, s alarmem teploty a vlhkosti, s digitální regulací teploty od 36,6 do 38,3°C, s manuální regulací vlhkosti, s teploměrem a s vlhkoměrem.

Součástí balení je samozřejmě český návod, který obsahuje užitečné rady, tipy a triky pro úspěšné líhnutí. Navíc v případě potřeby poskytujeme našim zákazníkům poradenství s vhodným výběrem líhně i s praktickými radami při líhnutí vodní a hrabavé drůbeže. Garantujeme 24 měsíční záruční dobu a poskytujeme záruční i pozáruční servis. 

 
Kapacita líhně dle jednotlivých druhů drůbeže
kapacita_lihne_cimuka_pd60sh_obr

*  při zakoupení 12 ks lisek na křepelčí vejce CIMUKA QT13 
** při zakoupení 8 ks lisek na husí vejce CIMUKA GT03

 

Systém otáčení vajec

Líheň nabízí možnost automatického otáčení vajec za pomocí dvou nezávislých otočných roštů Cimuka CNT30A (není nutné využívat při líhnutí oba otočné rošty), které pravidelně otáčí vejci ve 2 hodinových intervalech. Otočné rošty jsou vybaveny liskami vhodnými pro velikost slepičích nebo kachních vajec. Aby bylo možné využít automatické otáčení i při líhnutí jiných velikostí vajec, je třeba zakoupit vhodné lisky dle druhu drůbeže viz přehled výše. V případě potřeby je také u líhně možné otáčet vejce manuálně (ručně) a to při vyjmutí otočných roštů z líhně a umístěním vajec přímo na mřížkuStandardně je  tato mřížka užívána pouze na poslední 2-3 dny inkubace, kdy se vejce vyjmou z otočných roštu a vloží se na tuto mřížku, kde se s nimi již neotáčí, aby si plod mohl najít nejvhodnější cestu ze skořápky a úspěšně se tak vylíhnul v drůbež.

system_otaceni_vajec_cimuka_pd60sh


Nastavení a kontrola teploty

Teplotu je možné nastavit a případně i dále regulovat v rozsahu od 36,6 do 38,3°C s přesností na 0,1°C za pomoci ovládacího panelu elektronické řídící jednotky viz obrázek níže. Panel je vybavena digitálním displejem s ukazatelem teploty a vlhkosti, ovládacími tlačítky pro potřebná nastavení líhně a alarmem, který vyvolává poplach v případě překročení nastavené nízké nebo vysoké hodnoty.

kontrola_a_nastaveni_teploty_v_lihni_cimuka_pd60sh


Nastavení a kontrola vlhkosti

Vlhkost se reguluje manuálně za pomoci ručního dolévání vody do vodních kanálků, které jsou umístěny pod základnou na líhnutí ve spodním krytu líhně.  Optimální teplota doplňované vody se pohybuje okolo 25-30°C (nedoporučuje se voda studená). Prvotní nalévání vody se provádí před umístěním základny na líhnutí a otočného roštu. Aktuální hodnota vlhkosti v líhní se kontroluje na displeji ovládacího panelu viz obrázek výše. V průběhu líhnutí se voda dolévá odkrytím horního víka, vyjmutím jednoho vejce a doplněním vody do kanálku přímo přes spodní mřížku.

dolevani_vody_do_lihne_cimuka_pd60sh

Otáčení vajec, teplota i vlhkost jsou velmi důležitými faktory pří inkubaci drůbeže a je důležité udržovat správný postup a hodnoty, aby bylo líhnutí úspěšné!  Další cenné rady, které mohou pomoci dosáhnout vysoké líhnivosti naleznete v návodu.

inkubace_u_lihne_cimuka

Návod k použití ke stažení:
A1 logo PDFAutomatická líheň na vejce CIMUKA PD60SH AUTOMATIC

 

3 až 10 dní
0140-XG
Bravson
Platba dobírkou - při převzetí zboží

Platba při převzetí je jednoduchý a rychlý způsob, jak za zboží zaplatit. Při přebírání zboží od kurýra hradíte zboží v hotovosti řidiči kurýrní společnosti. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky. Tato služba je zpoplatněna částkou 26,- Kč s DPH.

Platba platební kartou přes ComGate - předem

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Platba převodem - předem

Při platbě klasickým bankovním převodem Vám po potvrzení objednávky pošleme na e-mail fakturu. Po připsání platby na náš účet ve Fio bance bude zboží expedováno. Při platbě bankovním převodem může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet).

GLS kurýr (balíky)

Přeprava probíhá prostřednictvím kurýra GLS, který doručí objednané zboží přímo na Vámi zadanou adresu, kterou jste uvedli jako dodací adresu. Dodací lhůta je obvykle do dvou pracovních dnů po předání balíku přepravní společnosti. GLS standardně doručuje zásilky pouze během pracovních dní do 17.00 hod. Maximální délka balíku, který lze přepravit, je 200 cm. Sledovat stav Vaší zásilky je možné na stránce kurýrní společnosti ZDE.

Ceny přepravy:
Váha balíku Cena s DPH
0 - 4,99 kg 140 Kč
5 - 9,99 kg 150 Kč
10 - 19,99 kg 185 Kč
20 - 29,99 kg 210 Kč
30 - 39,99 kg 230 Kč
 
DPD kurýr (balíky)

Přeprava probíhá prostřednictvím kurýra DPD, který doručí objednané zboží přímo na Vámi zadanou adresu, kterou jste uvedli jako dodací adresu. Dodací lhůta je obvykle do dvou pracovních dnů po předání balíku přepravní společnosti. DPD standardně doručuje zásilky pouze během pracovních dní do 17.00 hod. Maximální délka balíku, který lze přepravit, je 175 cm. Sledovat stav Vaší zásilky je možné na stránce kurýrní společnosti ZDE.

Ceny přepravy:
Váha balíku Cena s DPH
0 - 2,99 kg 165 Kč
3 - 9,99 kg 170 Kč
10 - 19,99 kg 175 Kč
20 - 30,99 kg 185 Kč
PaletExpress kurýr (palety)

Přeprava probíhá prostřednictvím kurýra PaletExpress, který doručí objednané zboží přímo na Vámi zadanou adresu, kterou jste uvedli jako dodací adresu. Dodací lhůta je obvykle do dvou pracovních dnů po předání balíku přepravní společnosti. PaletExpress standardně doručuje zásilky pouze během pracovních dní do 17.00 hod. Maximální délka zásilky, kterou lze přepravit, je 300 cm. Sledovat stav Vaší zásilky je možné na stránce kurýrní společnosti ZDE.

Ceny přepravy:
Váha balíku Cena s DPH
0 - 49,99 kg 540 Kč
50 - 99,99 kg 1080 Kč
100 - 149,99 kg 1390 Kč
150 - 199,99 kg 1650 Kč
200 - 249,99 kg 1890 Kč
250 - 299,99 kg 2130 Kč
300 - 349,99 kg 2350 Kč
350 - 399,99 kg 2590 Kč
400 - 449,99 kg 2730 Kč
450 - 499,99 kg 2800 Kč
500 - 999,99 kg 4480 Kč
Geis kurýr (palety)

Přeprava probíhá prostřednictvím kurýra Geis, který doručí objednané zboží přímo na Vámi zadanou adresu, kterou jste uvedli jako dodací adresu. Dodací lhůta je obvykle do dvou pracovních dnů po předání balíku přepravní společnosti. Geis standardně doručuje zásilky pouze během pracovních dní do 17.00 hod. Maximální délka zásilky, kterou lze přepravit, je 300 cm. Sledovat stav Vaší zásilky je možné na stránce kurýrní společnosti ZDE.

Ceny přepravy:
Váha balíku Cena s DPH
0 - 49,99 kg 830 Kč
50 - 99,99 kg 1220 Kč
100 - 149,99 kg 1580 Kč
150 - 199,99 kg 1850 Kč
200 - 249,99 kg 2150 Kč
250 - 299,99 kg 2440 Kč
300 - 349,99 kg 2700 Kč
350 - 399,99 kg 2950 Kč
400 - 449,99 kg 3180 Kč
450 - 499,99 kg 3260 Kč
500 - 999,99 kg 5390 Kč
Poučení o právu zákazníka odstoupit od smlouvy

(platí pouze při nákupu přes www.DEMAshop.cz zákazníkem, který je považován za spotřebitele)

Zákazník, který ve vztahu k prodávajícímu vystupuje jako spotřebitel, má právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu za podmínek upravených zákonem č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů a to do 14 dnů ode dne převzetí zboží, přičemž tato lhůta se považuje za zachovanou, pokud oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty. Zboží se považuje za převzatý zákazníkem okamžikem, kdy zákazník nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo se:

  1. zboží objednané zákazníkem v jedné objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí zboží, který byl dodán jako poslední,
  2. dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,
  3. zboží dodává opakovaně v určeném období okamžikem převzetí prvního dodaného zboží.


Zákazník své právo odstoupit od smlouvy uplatňuje písemně na adrese sídla prodávajícího uvedené výše, e-mailem na adrese info@demashop.cz nebo jiným způsobem nevzbuzujícím pochybnosti, že došlo k odstoupení od smlouvy. V případě, že zákazník své právo odstoupit od smlouvy uplatní, vrátí zboží společnosti, a to osobně v prodejně společnosti nebo zasláním na adresu sídla prodávajícího uvedenou výše nebo jiným způsobem předem dohodnutým se společností, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy své právo odstoupit od smlouvy uplatnil. Zboží nesmí jevit známky používání a musí být zasláno společnosti s dokladem o koupi, s kompletním příslušenstvím, dokumentací, obalem atd. Zákazník má právo po převzetí zboží v rámci lhůty pro odstoupení zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem, jak je to obvyklé při nákupu v klasickém kamenném obchodě, t. j. odzkoušet zboží tak, aby zjistil vlastnosti a funkčnost zboží, nemá však právo začít zboží používat a po několika dnech vrátit prodávajícímu (zboží použitý ve větším rozsahu než postačuje k jeho odzkoušení vrátit nelze, pokud prodávající nerozhodne v konkrétním případě jinak). Pokud zboží jeví známky poškození nebo užívání, nebo zboží není kompletní, společnost si vyhrazuje právo vrácení takového zboží neakceptovat nebo po dohodě se zákazníkem mu naúčtovat náklady související s uvedením zboží do původního stavu. Poškození obalu a zboží samotného bude prodávajícím akceptováno výhradně v rozsahu, v jakém mu při přiměřeném odzkoušení zboží ve smyslu tohoto ustanovení těchto podmínek nebylo možné zabránit, t. j. které nepřekračuje rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží.

Při odstoupení od smlouvy zákazník nese náklady na vrácení zboží prodávajícímu. Pokud však dodané zboží nemá vlastnosti, o které zákazník projevil zájem a které se shodují s popisem poskytnutým prodávajícím, náklady na jeho vrácení a dodání zboží, který odpovídá smlouvě, jakož i všechny zákazníkem účelně vynaložené náklady v souvislosti s tím nese prodávající.

Společnost se zavazuje bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, vrátit zákazníkovi všechny platby, které od něj přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků, a to stejným způsobem, jaký byl použit zákazníkem při platbě za zboží, pokud se zákazník s prodávajícím nedohodnou jinak. Náklady na dopravu, dodání a poštovné však prodávající zákazníkovi hradí pouze v rozsahu nejlevnějšího běžného způsobu doručení, který je nabízen prodávajícím, bez ohledu na to, jaký způsob doručení si zvolil zákazník. Bez ohledu na uvedené, cenu a další náklady není prodávající povinen zákazníkovi vrátit dříve, než mu je doručeno zboží nebo jak mu zákazník prokáže, že mu zaslal zboží zpět.

V souladu se zákonem nemůže zákazník odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou:

  1. poskytnutí služby, pokud se její poskytování začalo s výslovným souhlasem zákazníka a zákazník prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby;
  2. prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků zákazníka, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho zákazníka;
  3. zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze;
  4. prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukovoobrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud zákazník tento obal rozbalil;
  5. prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen;
  6. prodej zboží nebo poskytnutí služby, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který prodávající nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy;
  7. prodej zboží, které může být vzhledem na svoji povahu po dodání neoddělitelně smíšeno s jiným zbožím;
  8. prodej alkoholických nápojů, jejichž cena byla sjednána v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání je možné uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, které prodávající nemůže ovlivnit;
  9. prodej periodického tisku s výjimkou prodeje na základě dohody o předplatném a prodej knih nedodávaných v ochranném obalu,
  10. poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud se jeho poskytování začalo s výslovným souhlasem zákazníka a zákazník prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.


Formulář pro odstoupení od smlouvy je možné stáhnout ZDE (kliknutím se Vám zobrazí/stáhne formulář pro odstoupení od smlouvy).

16 dalších produktů ve stejné kategorii: