Digitální termostatická hlavice GoSmart ZigBee
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

EMOS Digitální termostatická hlavice GoSmart ZigBee

S inteligentní termostatickou hlavicí P5630S z řady EMOS GoSmart se nemusíte obávat rostoucích cen energií. Zároveň se do svého domova vždy vrátíte s teplotou přesně podle vašich představ.

1 420 Kč S DPH

1 174 Kč Bez DPH

 Skladem 4 ks

Digitální termostatická hlavice GoSmart ZigBee

S inteligentní termostatickou hlavicí P5630S z řady EMOS GoSmart se nemusíte obávat rostoucích cen energií. Zároveň se do svého domova vždy vrátíte s teplotou přesně podle vašich představ. Řízení vytápění na základě GPS, nastavení teploty pro konkrétní čas a den, zároveň snadná instalace a moderní design. Tento široce kompatibilní termostat můžete pohodlně ovládat z telefonu pomocí aplikace EMOS GoSmart nebo hlasem prostřednictvím Google Assistant a Amazon Alexa. Chcete dosáhnout maximální úspory nákladů na energii a zároveň nesnížit tepelný komfort? Máte rádi ráno teplou koupelnu a před spaním studenou ložnici? Se smart časovačem si můžete nastavit teplotu pro konkrétní časy, dny a místnosti a vždy se budete cítit maximálně pohodlně. Kalibrace teploty měřené termostatem umožňuje shodovat teplotu zobrazenou na displeji termostatu s teplotou zobrazenou na jiném zařízení, na které jste zvyklí (například teploměr nebo meteostanice). Šikovná termostatická hlavice P5630S sleduje polohu vašeho mobilního zařízení a na základě GPS dokáže regulovat teplotu, když se nacházíte v blízkosti svého domova. Když odejdete, sníží teplotu, takže budete mít minimálně starosti. Bezdrátová hlavice s důmyslně navrženým motorem je ideální pro místa, kde se vyžaduje tichý chod. Hlavice má funkci detekce otevřeného okna, se kterou můžete nechat automaticky vypnout vytápění v místnosti při jeho otevření. Senzory na inteligentní termostatické hlavici zaznamenají prudký pokles teploty v okamžiku otevření okna a po jeho opětovném zavření se zase vrátí k původnímu časovému programu. Funkce dětského zámku zabraňuje ovládání přímo na hlavě, takže budete mít minimum starostí. Termostatická hlavice P5630S se svým nadčasovým designem zapadne do každého interiéru. Navíc má velmi jednoduché a intuitivní ovládání. Další výhodou tohoto modelu je snadno čitelný displej s velkými číslicemi LED, díky kterým těžko přehlédnete aktuální a nastavenou teplotu. Díky podsvícenému displeji jej můžete ovládat iv noci, aniž byste museli zapínat osvětlení v místnosti. Hlavice je určena pro všechny typy běžně dostupných radiátorových ventilů montáž se závitem M30 x 1,5mm. Stačí do hlavice vložit dvě 1,5V baterie AA, povolit matici a odstranit starou termostatickou hlavici. Pro dokončení instalace ji stačí nasadit na přední část hlavice a utáhnout. Uvnitř balení naleznete nejčastěji používané adaptéry. Potom stačí zařízení připojit k bráně Zigbee a spárovat jej s mobilní aplikací EMOS GoSmart, která je k dispozici pro systémy Android i iOS. Díky kompatibilitě se službami Amazon Alexa a Google Assistant můžete využívat také hlasové ovládání. Vytvořte si vlastní inteligentní domácnost se systémem EMOS GoSmart a dalšími inteligentními zařízeními kompatibilními se systémem TUYA. Připojte jednotlivá zařízení, nastavte automatizaci jejich činností a ovládejte je na dálku pomocí plně lokalizované a intuitivní mobilní aplikace. Nechte svou domácnost, aby se starala sama o sebe, a dopřejte si více času pro své blízké a zájmy.

Typ termohlavice: smart, programovatelná
Počet programů: 1 uživatelsky nastavitelný program nebo uživatelsky nastavitelná teplota (6x za den)
Typ nastavení teploty: 6 teplotních změn denně
Měření teploty: 0 °C až 70 °C, rozlišení 0,5 °C
Nastavení teploty: 1°C až 70°C, rozlišení 0,5°C
Nastavitelný teplotní rozptyl: 0,5 °C až 1,5 °C, po 0,5 °C
Ochrana proti zamrznutí
Funkce prázdniny
Funkce otevřené okno
Dětská pojistka
Barva: bílá
Matice: M30 x 1,5 mm
Přiložené adaptéry: Danfoss RA, RAV, RAVL
Napájení: 2x 1,5 V AA (součástí balení)
Podporované operační systémy: Android, iOS
Kompatibilita: EMOS GoSmart, TUYA, LIDL, Smartlife, otevřený systém
Protokol: ZigBee
Přenosová frekvence: 2,4 GHz WIFI (IEEE802.11b/g/n)
Ovládání hlasovými asistenty: Amazon Alexa, Google Assistant
Notifikace do mobilní aplikace: ano
Jazyky aplikace: EN, CZ, SK, PL, DE, HU, SI, FR, + 60 dalších jazyků
Rozměry: 55 x 94 x 55 mm

4 ks
2 až 3 dny
P5630S
EMOS
8592920117613
Platba dobírkou - při převzetí zboží

Platba při převzetí je jednoduchý a rychlý způsob, jak za zboží zaplatit. Při přebírání zboží od kurýra hradíte zboží v hotovosti řidiči kurýrní společnosti. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky. Tato služba je zpoplatněna částkou 26,- Kč s DPH.

Platba platební kartou přes ComGate - předem

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Podporované platební karty

Kontakt pro případné reklamace nebo dotazy k platbám přes ComGate

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Platba převodem - předem

Při platbě klasickým bankovním převodem Vám po potvrzení objednávky pošleme na e-mail fakturu. Po připsání platby na náš účet ve Fio bance bude zboží expedováno. Při platbě bankovním převodem může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet).

GLS kurýr (balíky)

Přeprava probíhá prostřednictvím kurýra GLS, který doručí objednané zboží přímo na Vámi zadanou adresu, kterou jste uvedli jako dodací adresu. Dodací lhůta je obvykle do dvou pracovních dnů po předání balíku přepravní společnosti. GLS standardně doručuje zásilky pouze během pracovních dní do 17.00 hod. Maximální délka balíku, který lze přepravit, je 200 cm. Sledovat stav Vaší zásilky je možné na stránce kurýrní společnosti ZDE.

Ceny přepravy:
Váha balíku Cena s DPH
0 - 4,99 kg 140 Kč
5 - 9,99 kg 150 Kč
10 - 19,99 kg 185 Kč
20 - 29,99 kg 210 Kč
30 - 39,99 kg 230 Kč
 
DPD kurýr (balíky)

Přeprava probíhá prostřednictvím kurýra DPD, který doručí objednané zboží přímo na Vámi zadanou adresu, kterou jste uvedli jako dodací adresu. Dodací lhůta je obvykle do dvou pracovních dnů po předání balíku přepravní společnosti. DPD standardně doručuje zásilky pouze během pracovních dní do 17.00 hod. Maximální délka balíku, který lze přepravit, je 175 cm. Sledovat stav Vaší zásilky je možné na stránce kurýrní společnosti ZDE.

Ceny přepravy:
Váha balíku Cena s DPH
0 - 2,99 kg 150 Kč
3 - 9,99 kg 170 Kč
10 - 19,99 kg 190 Kč
20 - 30,99 kg 210 Kč
FOFR kurýr (balíky, palety)

Přeprava probíhá prostřednictvím kurýra FOFR, který doručí objednané zboží přímo na Vámi zadanou adresu, kterou jste uvedli jako dodací adresu. Dodací lhůta je obvykle do dvou pracovních dnů po předání balíku přepravní společnosti. FOFR standardně doručuje zásilky pouze během pracovních dní do 17.00 hod. Maximální délka zásilky, kterou lze přepravit, je 350 cm. Sledovat stav Vaší zásilky je možné na stránce kurýrní společnosti ZDE.

Ceny přepravy:
Váha balíku Cena s DPH
0 - 9,99 kg 400 Kč
10 - 19,99 kg 500 Kč
20 - 29,99 kg 620 Kč
30 - 49,99 kg 940 Kč
50 - 99,99 kg 1750 Kč
100 - 199,99 kg 3150 Kč
200 - 299,99 kg 3960 Kč
300 - 499,99 kg 5920 Kč
500 - 999,99 kg 9430 Kč
PaletExpress kurýr (palety)

Přeprava probíhá prostřednictvím kurýra PaletExpress, který doručí objednané zboží přímo na Vámi zadanou adresu, kterou jste uvedli jako dodací adresu. Dodací lhůta je obvykle do dvou pracovních dnů po předání balíku přepravní společnosti. PaletExpress standardně doručuje zásilky pouze během pracovních dní do 17.00 hod. Maximální délka zásilky, kterou lze přepravit, je 300 cm. Sledovat stav Vaší zásilky je možné na stránce kurýrní společnosti ZDE.

Ceny přepravy:
Váha balíku Cena s DPH
0 - 49,99 kg 635 Kč
50 - 99,99 kg 1305 Kč
100 - 149,99 kg 1685 Kč
150 - 199,99 kg 2005 Kč
200 - 249,99 kg 2305 Kč
250 - 299,99 kg 2605 Kč
350 - 399,99 kg 3160 Kč
450 - 499,99 kg 3430 Kč
500 - 999,99 kg 5500 Kč
 
Geis kurýr (palety)

Přeprava probíhá prostřednictvím kurýra Geis, který doručí objednané zboží přímo na Vámi zadanou adresu, kterou jste uvedli jako dodací adresu. Dodací lhůta je obvykle do dvou pracovních dnů po předání balíku přepravní společnosti. Geis standardně doručuje zásilky pouze během pracovních dní do 17.00 hod. Maximální délka zásilky, kterou lze přepravit, je 300 cm. Sledovat stav Vaší zásilky je možné na stránce kurýrní společnosti ZDE.

Ceny přepravy:
Váha balíku Cena s DPH
0 - 49,99 kg 990 Kč
50 - 299,99 kg 2400 Kč
Poučení o právu zákazníka odstoupit od smlouvy

(platí pouze při nákupu přes www.DEMAshop.cz zákazníkem, který je považován za spotřebitele)

Zákazník, který ve vztahu k prodávajícímu vystupuje jako spotřebitel, má právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu za podmínek upravených zákonem č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů a to do 14 dnů ode dne převzetí zboží, přičemž tato lhůta se považuje za zachovanou, pokud oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty. Zboží se považuje za převzatý zákazníkem okamžikem, kdy zákazník nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo se:

  1. zboží objednané zákazníkem v jedné objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí zboží, který byl dodán jako poslední,
  2. dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,
  3. zboží dodává opakovaně v určeném období okamžikem převzetí prvního dodaného zboží.


Zákazník své právo odstoupit od smlouvy uplatňuje písemně na adrese sídla prodávajícího uvedené výše, e-mailem na adrese info@demashop.cz nebo jiným způsobem nevzbuzujícím pochybnosti, že došlo k odstoupení od smlouvy. V případě, že zákazník své právo odstoupit od smlouvy uplatní, vrátí zboží společnosti, a to osobně v prodejně společnosti nebo zasláním na adresu sídla prodávajícího uvedenou výše nebo jiným způsobem předem dohodnutým se společností, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy své právo odstoupit od smlouvy uplatnil. Zboží nesmí jevit známky používání a musí být zasláno společnosti s dokladem o koupi, s kompletním příslušenstvím, dokumentací, obalem atd. Zákazník má právo po převzetí zboží v rámci lhůty pro odstoupení zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem, jak je to obvyklé při nákupu v klasickém kamenném obchodě, t. j. odzkoušet zboží tak, aby zjistil vlastnosti a funkčnost zboží, nemá však právo začít zboží používat a po několika dnech vrátit prodávajícímu (zboží použitý ve větším rozsahu než postačuje k jeho odzkoušení vrátit nelze, pokud prodávající nerozhodne v konkrétním případě jinak). Pokud zboží jeví známky poškození nebo užívání, nebo zboží není kompletní, společnost si vyhrazuje právo vrácení takového zboží neakceptovat nebo po dohodě se zákazníkem mu naúčtovat náklady související s uvedením zboží do původního stavu. Poškození obalu a zboží samotného bude prodávajícím akceptováno výhradně v rozsahu, v jakém mu při přiměřeném odzkoušení zboží ve smyslu tohoto ustanovení těchto podmínek nebylo možné zabránit, t. j. které nepřekračuje rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží.

Při odstoupení od smlouvy zákazník nese náklady na vrácení zboží prodávajícímu. Pokud však dodané zboží nemá vlastnosti, o které zákazník projevil zájem a které se shodují s popisem poskytnutým prodávajícím, náklady na jeho vrácení a dodání zboží, který odpovídá smlouvě, jakož i všechny zákazníkem účelně vynaložené náklady v souvislosti s tím nese prodávající.

Společnost se zavazuje bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, vrátit zákazníkovi všechny platby, které od něj přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků, a to stejným způsobem, jaký byl použit zákazníkem při platbě za zboží, pokud se zákazník s prodávajícím nedohodnou jinak. Náklady na dopravu, dodání a poštovné však prodávající zákazníkovi hradí pouze v rozsahu nejlevnějšího běžného způsobu doručení, který je nabízen prodávajícím, bez ohledu na to, jaký způsob doručení si zvolil zákazník. Bez ohledu na uvedené, cenu a další náklady není prodávající povinen zákazníkovi vrátit dříve, než mu je doručeno zboží nebo jak mu zákazník prokáže, že mu zaslal zboží zpět.

V souladu se zákonem nemůže zákazník odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou:

  1. poskytnutí služby, pokud se její poskytování začalo s výslovným souhlasem zákazníka a zákazník prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby;
  2. prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků zákazníka, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho zákazníka;
  3. zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze;
  4. prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukovoobrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud zákazník tento obal rozbalil;
  5. prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen;
  6. prodej zboží nebo poskytnutí služby, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který prodávající nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy;
  7. prodej zboží, které může být vzhledem na svoji povahu po dodání neoddělitelně smíšeno s jiným zbožím;
  8. prodej alkoholických nápojů, jejichž cena byla sjednána v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání je možné uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, které prodávající nemůže ovlivnit;
  9. prodej periodického tisku s výjimkou prodeje na základě dohody o předplatném a prodej knih nedodávaných v ochranném obalu,
  10. poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud se jeho poskytování začalo s výslovným souhlasem zákazníka a zákazník prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.


Formulář pro odstoupení od smlouvy je možné stáhnout ZDE (kliknutím se Vám zobrazí/stáhne formulář pro odstoupení od smlouvy).