Den Braven Klempířský a karosářský tmel 280 ml kartuše hnědá
Pro tmelení o opravy klempířských prvků, jako jsou např. přechody střech, oplechování okolo komínů, atik, říms apod. Tmel je velmi dobře přilnavý k ocelovým plechům, eloxovanému hliníku, zdivu a dřevu. Na kovy nepůsobí korozivně. Jednosložkový těsnicí spárovací tmel, na bázi akrylové disperze. Tmelení a podtmelování parapetů a balkónových prahů. Dále určený pro tmelení a spárování ocelových dílů automobilů opatřených základním i krycím nátěrem nebo bez nátěru. Podtmelování karosářských dílů jako blatníky automobilů, autobusů, obytných přívěsů atd.
Platba dobírkou - při převzetí zboží
Platba při převzetí je jednoduchý a rychlý způsob, jak za zboží zaplatit. Při přebírání zboží od kurýra hradíte zboží v hotovosti řidiči kurýrní společnosti. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky. Tato služba je zpoplatněna částkou 26,- Kč s DPH.
Platba platební kartou přes ComGate - předem
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.
Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
Platba převodem - předem
Při platbě klasickým bankovním převodem Vám po potvrzení objednávky pošleme na e-mail fakturu. Po připsání platby na náš účet ve Fio bance bude zboží expedováno. Při platbě bankovním převodem může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet).
GLS kurýr (balíky)
Přeprava probíhá prostřednictvím kurýra GLS, který doručí objednané zboží přímo na Vámi zadanou adresu, kterou jste uvedli jako dodací adresu. Dodací lhůta je obvykle do dvou pracovních dnů po předání balíku přepravní společnosti. GLS standardně doručuje zásilky pouze během pracovních dní do 17.00 hod. Maximální délka balíku, který lze přepravit, je 200 cm. Sledovat stav Vaší zásilky je možné na stránce kurýrní společnosti ZDE.
Ceny přepravy: | |
Váha balíku | Cena s DPH |
0 - 4,99 kg | 140 Kč |
5 - 9,99 kg | 150 Kč |
10 - 19,99 kg | 185 Kč |
20 - 29,99 kg | 210 Kč |
30 - 39,99 kg | 230 Kč |
DPD kurýr (balíky)
Přeprava probíhá prostřednictvím kurýra DPD, který doručí objednané zboží přímo na Vámi zadanou adresu, kterou jste uvedli jako dodací adresu. Dodací lhůta je obvykle do dvou pracovních dnů po předání balíku přepravní společnosti. DPD standardně doručuje zásilky pouze během pracovních dní do 17.00 hod. Maximální délka balíku, který lze přepravit, je 175 cm. Sledovat stav Vaší zásilky je možné na stránce kurýrní společnosti ZDE.
Ceny přepravy: | |
Váha balíku | Cena s DPH |
0 - 2,99 kg | 165 Kč |
3 - 9,99 kg | 170 Kč |
10 - 19,99 kg | 175 Kč |
20 - 30,99 kg | 185 Kč |
PaletExpress kurýr (palety)
Přeprava probíhá prostřednictvím kurýra PaletExpress, který doručí objednané zboží přímo na Vámi zadanou adresu, kterou jste uvedli jako dodací adresu. Dodací lhůta je obvykle do dvou pracovních dnů po předání balíku přepravní společnosti. PaletExpress standardně doručuje zásilky pouze během pracovních dní do 17.00 hod. Maximální délka zásilky, kterou lze přepravit, je 300 cm. Sledovat stav Vaší zásilky je možné na stránce kurýrní společnosti ZDE.
Ceny přepravy: | |
Váha balíku | Cena s DPH |
0 - 49,99 kg | 540 Kč |
50 - 99,99 kg | 1080 Kč |
100 - 149,99 kg | 1390 Kč |
150 - 199,99 kg | 1650 Kč |
200 - 249,99 kg | 1890 Kč |
250 - 299,99 kg | 2130 Kč |
300 - 349,99 kg | 2350 Kč |
350 - 399,99 kg | 2590 Kč |
400 - 449,99 kg | 2730 Kč |
450 - 499,99 kg | 2800 Kč |
500 - 999,99 kg | 4480 Kč |
Geis kurýr (palety)
Přeprava probíhá prostřednictvím kurýra Geis, který doručí objednané zboží přímo na Vámi zadanou adresu, kterou jste uvedli jako dodací adresu. Dodací lhůta je obvykle do dvou pracovních dnů po předání balíku přepravní společnosti. Geis standardně doručuje zásilky pouze během pracovních dní do 17.00 hod. Maximální délka zásilky, kterou lze přepravit, je 300 cm. Sledovat stav Vaší zásilky je možné na stránce kurýrní společnosti ZDE.
Ceny přepravy: | |
Váha balíku | Cena s DPH |
0 - 49,99 kg | 830 Kč |
50 - 99,99 kg | 1220 Kč |
100 - 149,99 kg | 1580 Kč |
150 - 199,99 kg | 1850 Kč |
200 - 249,99 kg | 2150 Kč |
250 - 299,99 kg | 2440 Kč |
300 - 349,99 kg | 2700 Kč |
350 - 399,99 kg | 2950 Kč |
400 - 449,99 kg | 3180 Kč |
450 - 499,99 kg | 3260 Kč |
500 - 999,99 kg | 5390 Kč |
Poučení o právu zákazníka odstoupit od smlouvy
(platí pouze při nákupu přes www.DEMAshop.cz zákazníkem, který je považován za spotřebitele)
Zákazník, který ve vztahu k prodávajícímu vystupuje jako spotřebitel, má právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu za podmínek upravených zákonem č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů a to do 14 dnů ode dne převzetí zboží, přičemž tato lhůta se považuje za zachovanou, pokud oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty. Zboží se považuje za převzatý zákazníkem okamžikem, kdy zákazník nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo se:
- zboží objednané zákazníkem v jedné objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí zboží, který byl dodán jako poslední,
- dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,
- zboží dodává opakovaně v určeném období okamžikem převzetí prvního dodaného zboží.
Zákazník své právo odstoupit od smlouvy uplatňuje písemně na adrese sídla prodávajícího uvedené výše, e-mailem na adrese info@demashop.cz nebo jiným způsobem nevzbuzujícím pochybnosti, že došlo k odstoupení od smlouvy. V případě, že zákazník své právo odstoupit od smlouvy uplatní, vrátí zboží společnosti, a to osobně v prodejně společnosti nebo zasláním na adresu sídla prodávajícího uvedenou výše nebo jiným způsobem předem dohodnutým se společností, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy své právo odstoupit od smlouvy uplatnil. Zboží nesmí jevit známky používání a musí být zasláno společnosti s dokladem o koupi, s kompletním příslušenstvím, dokumentací, obalem atd. Zákazník má právo po převzetí zboží v rámci lhůty pro odstoupení zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem, jak je to obvyklé při nákupu v klasickém kamenném obchodě, t. j. odzkoušet zboží tak, aby zjistil vlastnosti a funkčnost zboží, nemá však právo začít zboží používat a po několika dnech vrátit prodávajícímu (zboží použitý ve větším rozsahu než postačuje k jeho odzkoušení vrátit nelze, pokud prodávající nerozhodne v konkrétním případě jinak). Pokud zboží jeví známky poškození nebo užívání, nebo zboží není kompletní, společnost si vyhrazuje právo vrácení takového zboží neakceptovat nebo po dohodě se zákazníkem mu naúčtovat náklady související s uvedením zboží do původního stavu. Poškození obalu a zboží samotného bude prodávajícím akceptováno výhradně v rozsahu, v jakém mu při přiměřeném odzkoušení zboží ve smyslu tohoto ustanovení těchto podmínek nebylo možné zabránit, t. j. které nepřekračuje rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží.
Při odstoupení od smlouvy zákazník nese náklady na vrácení zboží prodávajícímu. Pokud však dodané zboží nemá vlastnosti, o které zákazník projevil zájem a které se shodují s popisem poskytnutým prodávajícím, náklady na jeho vrácení a dodání zboží, který odpovídá smlouvě, jakož i všechny zákazníkem účelně vynaložené náklady v souvislosti s tím nese prodávající.
Společnost se zavazuje bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, vrátit zákazníkovi všechny platby, které od něj přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků, a to stejným způsobem, jaký byl použit zákazníkem při platbě za zboží, pokud se zákazník s prodávajícím nedohodnou jinak. Náklady na dopravu, dodání a poštovné však prodávající zákazníkovi hradí pouze v rozsahu nejlevnějšího běžného způsobu doručení, který je nabízen prodávajícím, bez ohledu na to, jaký způsob doručení si zvolil zákazník. Bez ohledu na uvedené, cenu a další náklady není prodávající povinen zákazníkovi vrátit dříve, než mu je doručeno zboží nebo jak mu zákazník prokáže, že mu zaslal zboží zpět.
V souladu se zákonem nemůže zákazník odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou:
- poskytnutí služby, pokud se její poskytování začalo s výslovným souhlasem zákazníka a zákazník prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby;
- prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků zákazníka, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho zákazníka;
- zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze;
- prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukovoobrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud zákazník tento obal rozbalil;
- prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen;
- prodej zboží nebo poskytnutí služby, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který prodávající nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy;
- prodej zboží, které může být vzhledem na svoji povahu po dodání neoddělitelně smíšeno s jiným zbožím;
- prodej alkoholických nápojů, jejichž cena byla sjednána v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání je možné uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, které prodávající nemůže ovlivnit;
- prodej periodického tisku s výjimkou prodeje na základě dohody o předplatném a prodej knih nedodávaných v ochranném obalu,
- poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud se jeho poskytování začalo s výslovným souhlasem zákazníka a zákazník prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.
Formulář pro odstoupení od smlouvy je možné stáhnout ZDE (kliknutím se Vám zobrazí/stáhne formulář pro odstoupení od smlouvy).